Kopš NBA lēmuma atļaut klubiem pārdot reklāmas laukumu uz formastērpiem pagaidām tikai Filadelfijas "76ers" vienojusies par reklāmas vietas pārdošanu. "Sixers" kreklus trīs sezonas, sākot ar 2017. gada rudeni, rotās interneta veikala "StubHub" logo, par ko uzņēmums klubam maksās piecus miljonus dolāru sezonā.
Pēc ESPN rīcībā esošās informācijas augstāko cenu par reklāmas laukumu prasot divkārtējā līgas čempione Goldensteitas "Warriors", kas šī gada finālsērijā atzina Klīvlendas "Cavaliers" pārākumu. Oklendas klubs novērtējis šādu reklāmas vietu 15-20 miljonu dolāru vērtībā par vienu sezonu.
Pirmkārt, "Warriors" gatavojas izveidot superkomandu, par ko liecina Kevina Durenta piesaiste, taču jāņem vērā arī tas, ka "Warriors" atrodas lielā tirgū Kalifornijā. Cenu par reklāmām ietekmēs dažādi faktori, tostarp tas, cik bieži paredzēts sezonas laikā rādīt komandas spēles nacionālajā apraidē.
Līgas noteikumi paredz, ka tie komandu fanu krekliem, kas tiks izlikti pārdošanā oficiālajā NBA veikalā, nebūs virsū reklāmas logo. Katram klubam gan ir iespēja pārdot šādus kreklus individuālajos komandu veikaliņos, un "Sixers" vadība jau paziņojusi, ka šādu iespēju piedāvās saviem līdzjutējiem.
Jau no jaunās sezonas par līgas komandu apģērbšanu vairs nerūpēsies vācu kompānija "adidas", bet gan amerikāņu gigants "Nike".
Izmantotie resursi:ESPN