17.01.2018. 09:30

Pērn "Ferrari" piedzīvoja pamatīgu progresu, iesaistījās cīņā par titulu, tomēr atzina "Mercedes" pārspēku, izcīnot otro vietu gan Konstruktoru kausā, gan pilotu ieskaitē Sebastiana Fetela izpildījumā.

"Dažas pēdējās dienas atrados Maranello un redzēju, ka puiši ir aizņemti, bet tajā pašā laikā viņi izskatījās pārāk mierīgi," uzstājoties Detroitas motoru šovā, jokoja "Ferrari" prezidents Markione. "Varu vien secināt, ka jaunais auto būs īsts monstrs vai arī miskaste. Esam paveikuši visu, lai uzbūvētu superspēcīgu auto, bet jāpagaida līdz 22. februārim, kad to prezentēsim."

Markione savā pašreizējā amatā kā "Fiat Chrysler" koncerna boss turpinās strādāt līdz 2019. gada aprīlim, savukārt noteikšanu pār "Ferrari" komandu saglabāšot līdz 2021. gada pirmajai pusei. Izskanējušas baumas, ka Markione grasās kļūt par "Ferrari" rūpnīcas īpašnieku, tādēļ izvēlējies iet šādu ceļu, tomēr itālis spekulācijas noliedz.

"Kurš gan šādus stāstus palaiž apritē?" viņš saka. "Tās ir muļķības. "Ferrari" vērtība biržā ir 20 miljardi ASV dolāru. Kāda gan summa būtu nepieciešama, lai es rūpnīcu nopirktu? Runa varētu būt par 30 miljardiem! Esmu optimists, bet tad man būtu jālaimē loterijā."

Tikmēr itāļu izdevums "La Gazzetta dello Sport" ziņo, ka par Kimi Raikonena jauno sacīkšu inženieri pēc Deiva Grīnvuda aiziešanas no komandas kļūs Karlo Santi. "Ferrari" drīzumā gatavojas šajā sakarā sniegt oficiālu paziņojumu.

Izmantotie resursi:F1Today.net



Dzenes L. fizioterapeites prakse Ainažu 6, Rīga, LV-1024
Семенков Вячеслав Бокс, Таэквондо, Кикбоксинг, ММА
Регистрация